Strona główna > Spółki > PRK > Relacja z debiutu
ZNAJDŹ SPÓŁKĘ

Debiut spółki Produkty Klasztorne na rynku NewConnect

18 grudnia 2013 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Produkty Klasztorne SA.
Produkty Klasztorne S.A. jest 446. spółką notowaną na NewConnect oraz 42. debiutem na tym rynku w 2013 roku.

Przedmiot działalności:
Emitent działa w branży spożywczej i od 2007 r. tworzy grupę produktów spożywczych w segmencie Premium pod wspólną marką „Produkty Klasztorne”, wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne” w obszarze produktów nabiałowych stanowić będzie marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r. Ponadto od lipca 2013 r. Produkty Klasztorne S.A. rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „MNICH”.
Obecnie oferta handlowa Spółki dzieli się na 6 głównych grup produktowych pod marką „Produkty Klasztorne” W podziale na grupy produktowe, Spółka posiada w swojej ofercie ponad 100 podstawowych produktów występujących w różnych formach opakowania takich jak: 

• wędliny i wyroby mięsne,
• nabiał,
• wyroby garmażeryjne,
• słoje, smalce, pasztety,
• makarony,
• piwo .

Galeria zdjęć:

1 2 3
4 5 6
Szukaj w serwisie
Znajdź spółkę w Infostrefie
Podaj trzyliterowy skrót
Na skróty
Debiuty 2017
Regulamin ASO
Informacje o notowanych akcjach
Statystyki rynku
Dokumenty informacyjne
Kalendarium zdarzeń rynkowych
INNE SERWISY GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH