Raporty Spółek ESPI/EBI

Informacja o zawarciu umów najmu lokali z przeznaczeniem na sklepy własne typu outlet Hurtimex Spółka Akcyjna (PLHRTIM00013)

16-07-2014 13:54:48 | Bieżący | EBI | 16/2014
Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym, iż w dniu 16.07.2014 Spółka otrzymała podpisane umowy:

1. ? datowaną dzień 04.07.2014, gdzie jako Najemca, zawarła z Wynajmującym (prowadzącym działalność gospodarczą), umowę najmu w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu o powierzchni 110 m? w znajdującego się w Outlet Center w Lublinie (województwo lubelskie). Spółka przeznaczy wynajęty lokal na prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów z poprzednich sezonów, w szczególności odzieży dziecięcej marki: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży planowane jest w IV kwartale 2014 roku.

2. - datowaną na dzień 04.07.2014, gdzie jako Najemca, zawarła z Wynajmującym (prowadzącym działalność gospodarczą), umowę najmu w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu o powierzchni 98 m? w znajdującego się w Outlet Center w Białymstoku (województwo podlaskie). Spółka przeznaczy wynajęty lokal na prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów z poprzednich sezonów, w szczególności odzieży dziecięcej marki: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży planowane jest w I kwartale 2015 roku.

Spółka konsekwentnie realizuje politykę w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych oraz własnych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami, zawierając kolejne umowy najmu lokali. Tym samym Spółka kontynuuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów własnych oraz franczyzowych na terenie całego kraju.
Zarząd Spółki prowadzi klarowną politykę sprzedaży, zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw ? szerokiego portfolio marek Kids Fashion Group oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów własnych i franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem. Poprzez sklepy typu outlet realizowana jest strategia sprzedaży końcówek kolekcji z ubiegłych sezonów, w atrakcyjnych cenach.

Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".


  • Jarosław Kopeć - Prezes Zarządu