| |
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
| |
|
|
Raport bieżący nr |
4 |
/ |
2018 |
|
|
|
| |
Data sporządzenia: |
2018-12-17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
MOVIE GAMES S.A. |
|
| |
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zawarcie umowy licencyjnej z Discovery - gra ''Mythbusters'' |
|
| |
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
|
|
| |
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zarząd Movie Games S.A. z siedzibą w Warszawie _"Spółka", "Emitent"_ informuje, iż
w dniu 17.12.2018 r. została zawarta umowa licencyjna pomiędzy Spółką jako Licencjobiorcą,
a DISCOVERY LICENSING INC z siedzibą w Nowym Jorku, Stany Zjednoczone jako Licencjodawcą.
Zgodnie z zawartą umową Licencjodawca udzielił Spółce licencji na wykorzystanie znaków
towarowych należących do Licencjodawcy, oraz muzyki i innych assetów _m.in. dźwięki,
głosy, wizerunki postaci_ do programu "Mythbusters".
Znaki towarowe Licencjodawcy zostaną wykorzystane przez Spółkę w grze komputerowej
Mythbusers, której premiera planowana jest na koniec 2019 r.
W ramach podpisanej umowy licencyjnej, Licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia
intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych,
obejmujących m.in.: reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do Licencjodawcy,
obecność Gry w programach Licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd
_"talents"_ znanych z programów Licencjodawcy, promowanie Gry na kanałach Social Media
_ program Mythbusters zrzesza na samym facebooku 6,6 mln fanów z całego świata _,
stronach i serwisach internetowych należących do Licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie
mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami
_np. App Store_ w celu zapewnienia Licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas
premiery _tzw. "features"_.
"Mythbusters" to jeden z najpopularniejszych programów Discovery Channel, emitowany
na antenie tej stacji nieprzerwanie od 2003 roku. Program doczekał się 17-tu sezonów
emitowanych w kilkunastu krajach na całym świecie. Jego fabuła opiera się na testowaniu
prawdziwości mitów, przesądów, scen z filmów i licznych anegdot za pomocą metod naukowych
przez prowadzących, ekspertów w dziedzinie efektów specjalnych - Adama Savage i Jamie’go
Hyneman’a. Po 2 latach przerwy, seria powraca w 2019 w formule Mythbusters Jr, skierowanej
do młodych widzów.
Umowa została zawarta przy udziale PlayWay S.A..
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może
mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta
oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych
w alternatywnym systemie obrotu.
|
|
|