|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raport bieżący nr |
4 |
/ |
2019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data sporządzenia: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arena.pl S.A. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Złożenie wniosku o otwarcie postępowania sanacyjnego przez podmiot zależny od Emitenta.
|
|
|
|
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarząd Arena.pl S.A. _"Emitent"_ informuje, że Emitent w dniu dzisiejszym powziął
informację o złożeniu do sądu przez podmiot zależny od Spółki – Arena.pl sp. z o.o.
_"Spółka"_ wniosku o otwarcie postępowania sanacyjnego. W ocenie Zarządu Spółki złożenie
wniosku o restrukturyzację służyć będzie ochronie praw i interesów Spółki, jej pracowników
oraz wspólników, przy jednoczesnym zagwarantowaniu i poszanowaniu praw wierzycieli
Spółki. Intencją Zarządu Spółki jest restrukturyzacja i uniknięcie upadłości Spółki.
W okresie restrukturyzacji Spółki Zarząd podejmie wszelkie możliwe środki mające na
celu poszukiwanie inwestora zewnętrznego – strategicznego, którego wsparcie umożliwiłoby
dokapitalizowanie spółki i metodyczny jej rozwój poprzez wdrożenie skonkretyzowanego
planu długofalowych celów i działań. Ponadto Zarząd Spółki będzie dążył do ograniczenia
kosztów bieżącej działalności Spółki w aspekcie podmiotowym i przedmiotowym. Wskazać przede wszystkim należy, iż Spółka rozpoznaje konieczność maksymalnego ograniczenia
oraz zdyscyplinowania przede wszystkim kosztów bieżącej działalności operacyjnej,
a jednocześnie dostrzega, że kluczowe z punktu widzenia dalszego prowadzenia działalności
oraz rozwoju innowacyjnych i konkurencyjnych rozwiązań wymaga pilnego pozyskania
inwestora strategicznego. To samo odnosi się również do działań związanych z poprawą
rozpoznawalności marki arena.pl, w tym wzrostu potencjału operacyjnego platformy w
kontekście przyciągnięcia podmiotów dokonujących zakupów, do czego konieczna będzie
również intensyfikacja działań marketingowych.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|