|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raport bieżący nr |
16 |
/ |
2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data sporządzenia: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arena.pl S.A. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawarcie umowy ramowej przez podmiot zależny Emitenta z Powszechną Kasą Oszczędności
Bank Polski S.A.
|
|
|
|
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarząd arena.pl S.A. _"Emitent"_ informuje, że powziął informację o zawarciu przez
podmiot zależny od Emitenta - Arena.pl sp. z o.o. _"Spółka"_ istotnej umowy ramowej,
przedmiotem której jest współpraca marketingowa z bankiem - Powszechną Kasą Oszczędności
Bank Polski S.A. _"PKO"_, podpisanej przez PKO w Warszawie w dniu 11 września 2020
r. _"Umowa"_. Celem Umowy jest rozwój platform internetowych Spółki oraz PKO poprzez
realizację wspólnych ofert promocyjnych i kampanii marketingowych służących intensyfikacji
sprzedaży usług PKO wśród użytkowników platformy handlowej on-line Spółki _"Arena.pl"_
oraz rozpoznawalności Arena.pl wśród klientów PKO, w szczególności korzystających
z usług bankowości elektronicznej dostarczanych przez PKO. Strony zobowiązały się,
że szczegółowe zasady poszczególnych ofert promocyjnych lub kampanii marketingowych,
będą określane każdorazowo w umowach wykonawczych do Umowy. W ocenie Zarządu Emitenta zawarta Umowa o charakterze ramowym otwiera przed stronami
perspektywę długofalowej współpracy. Na uwagę szczególnie zasługuje fakt, że Spółce
udało się pozyskać do współpracy renomowanego partnera biznesowego, uznawanego za
niekwestionowanego lidera polskiego sektora bankowego, który tworzy i rozwija zaawansowane
rozwiązania technologiczne dla ponad 10 mln klientów. Z tego też względu Umowa wpisuje
się w realizację strategii Spółki mającej zapewnić wzrost konkurencyjności platformy
Arena.pl na rynku e-commerce.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|