| |
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
| |
|
|
Raport bieżący nr |
42 |
/ |
2020 |
|
|
|
| |
Data sporządzenia: |
2020-09-15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
MOVIE GAMES S.A. |
|
| |
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zmiana daty premiery gry Lust From Beyond oraz zmiana przekazywania informacji o premierach
gier Emitenta
|
|
| |
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
|
|
| |
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zarząd Movie Games S.A. z siedzibą w Warszawie _"Emitent", "Spółka"_ w nawiązaniu
do poprzednich raportów bieżących, w tym ostatniego raportu bieżącego numer 29/2020
z dnia 23 lipca 2020r. informuje, iż data premiery gry Lust From Beyond "Gra" na platformie
Steam ze względu na prace trwające m.in. nad prologiem do Gry, została przesunięta
na IV kwartał 2020r. w trakcie okna wydawniczego. Na dzień publikacji niniejszego
raportu bieżącego, lista graczy oczekujących na zakup Gry osiągnęła poziom około 130.000
_"Wishlista"_. Wynik ten został osiągnięty bez znacznych działań marketingowych wykonanych
po stronie Emitenta, zaś przyrosty Wishlisty utrzymują się na imponującym poziomie
od wielu miesięcy. Mając na uwadze fakt, iż tworzenie gier komputerowych jest procesem długofalowym i
wielowątkowym, opartym często na wsparciu ze strony podmiotów zewnętrznych a także
dostosowania premier gier do najlepszych okien wydawniczych, co powoduje okoliczności,
w których planowany termin ukończenia gry może się wydłużyć, Emitent postanowił dostosować
dotychczasowe zasady dotyczące komunikacji w zakresie obowiązków informacyjnych przekazywania
terminów premier gier komputerowych z okolicznościami, o których mowa powyżej. Emitent
oświadcza, iż daty premier gier komputerowych umieszczane na platformie Steam, z dniem
publikacji niniejszego raportu bieżącego, będą miały charakter szacunkowy, przez co
możliwe będą przypadki gdzie przesunięcie dat nie będzie wiązało się z przekazaniem
przez Emitenta raportu bieżącego w tym zakresie. Daty premier gier na platformie Steam
mają dla Emitenta charakter marketingowy i związane są przede wszystkim z ustaleniem
jak najlepszego okna wydawniczego, zaś daty premiery gier przekazane przez Emitenta
w formie raportu bieżącego będą datami ostatecznymi i wiążącymi.
|
|
|