| |
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
| |
|
|
|
Raport bieżący nr |
12 |
/ |
2021 |
|
|
|
| |
Data sporządzenia: |
2021-03-10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
| |
MADKOM S.A. |
|
| |
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Informacja o pozyskaniu znaczącego zamówienia przez Madkom SA – Gmina Wielka Wieś |
|
| |
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
| |
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
|
|
| |
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zarząd Madkom SA informuje, iż w skutek przeprowadzonego zamówienia publicznego, Emitent
w dniu 09.03.2021 r. podpisał umowę na realizację zamówienia na rzecz Gminy Wielka
Wieś. Umowa obejmuje uruchomienie e-usług dla mieszkańców oraz systemu informacji przestrzennej
w ramach realizacji zamówienia publicznego pn.: "Uruchomienie e-usług publicznych
w Gminie Wielka Wieś część II" – część 1.
Informacja o otrzymaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty została
opublikowana przez Emitenta w dniu 01.03.2021 r. _Raport bieżący ESPI 10/2021_.
Termin realizacji: 120 dni od daty zawarcia umowy _7 lipca 2021 r._
Wartość kontraktu: 824 715,00 zł brutto.
|
|
| |
Załączniki |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Plik |
Opis |
|
|