Relacje z debiutów
Pierwsze notowanie spółki DRAGEUS GAMES S.A. na rynku NewConnect
6
17 stycznia 2020 r. na parkiecie rynku NewConnec powitaliśmy spółkę DRAGEUS GAMES S.A.
Drageus Games S.A. jest 377. spółką notowaną na NewConnect oraz 2. debiutem na tym rynku w 2020 roku.
Informacje podstawowe
|
nazwa spółki |
DRAGEUS GAMES S.A. |
|
miejsce siedziby |
Warszawa |
|
spółka na NC |
377 |
|
debiut w 2020 |
2 na NewConnect |
|
Sektor |
Gry |
|
spółka w sektorze |
27 |
|
przedmiot działalności |
Drageus Games S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na konsolę Nintendo Switch, komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne |
|
subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna) |
Oferta prywatna: 62.739 akcji serii E Oferta prywatna: 133.836 akcji serii F
|
|
wartość oferty |
Oferta prywatna: 1.179.450 |
|
cena emisyjna |
Cena emisyjna akcji serii E i F: 6,00 zł |
|
kurs odniesienia |
6,00 zł
|
|
wartość spółki* |
12.600.000 zł |
|
wartość instrumentów wprowadzanych * |
12.219.450 zł |
|
%free float (poniżej 5% w akcjach objętych wnioskiem) |
46,88 % |
|
wartość free float (w akcjach objętych wnioskiem*) |
5.906.550 zł |
|
%free float (poniżej 5% we wszystkich akcjach) |
46,88 % |
|
Wartość free float (we wszystkich akcjach)* |
5.906.550 zł |
|
Autoryzowany Doradca (wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect) |
Kancelaria Adwokacka Kramer i Wspólnicy sp. j. |
|
Autoryzowany Doradca (obowiązki informacyjne po wprowadzeniu do obrotu) |
ABISTEMA Kancelaria Doradcza Sp. z o.o. |
|
Animator |
Dom Maklerski BDM S.A. |
|
Powiązania z innymi spółkami z NC |
QubicGames S.A. (NC) – jeden z trzech założycieli Emitenta, obecnie akcjonariusz Emitenta posiadający 150.000 akcji stanowiących 7,14 proc. udziału w kapitale zakładowym |
*wg kursu odniesienia
Historia i działalność Emitenta
Produkty Emitenta są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych - głównie za pośrednictwem platformy Nintendo Switch, jak również, w mniejszym zakresie, na platformach: Steam, App Store i Google Play, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie.
Do końca listopada 2019 r. Emitent wydał (przeznaczył do sprzedaży) łącznie 15 gier.
Pierwszą grę Emitent wydał jako współproducent wraz z QubicGames S.A, w grudniu 2017 roku i była to „Tactical Mind”. W sierpniu 2018 Emitent zawarł umowę licencyjną z Ultimate Games S.A., na mocy której Ultimate Games S.A. wydała grę o nazwie Mech Rage na platformie Steam. Premiera tej gry miała miejsce w grudniu 2018 r. Oprócz „Mech Rage” w 2018 r. Emitent wydał „Mad Carnage” oraz „Fun Box Party 3”. W I połowie 2019 roku wydano trzy tytuły: w marcu 2019 roku gry „Tardy” oraz „Event Horizon” a następnie w czerwcu 2019 roku grę „Dead Dungeon”. W III kwartale 2019 r. Emitent wydał w lipcu dwie kolejne gry „Sweet Witches” oraz „Swaps and Traps” oraz we wrześniu również dwie kolejne gry „Atomic Heist” oraz „Island Maze”. W ostatnim kwartale 2019 roku, do końca listopada, Emitent wydał kolejne cztery gry: Pixel Gladiator, Spirit Roots, One Person Story oraz Tactical Mind 2. W sierpniu 2018 r. Emitent zawarł umowę licencyjną z Ultimate Games S.A., na mocy której Ultimate Games S.A. wyda grę o nazwie Mech Rage na platformie Steam. Premiera tej gry miała miejsce w grudniu 2018 r.
Emitent posiada 100% udziałów w spółce eHeroes sp. z o.o., którą założył w październiku 2017 r.
Spółka eHeroes sp. z o.o. w 2018 roku specjalizowała się w projektach „FREE TO PLAY” – gry mobilne, serwery Minecraft. Pierwszy rok obrotowy eHeroes sp. z o.o zakończył się 31.12.2018 r.
Strategia działalności
W przyjętej strategii rozwoju Emitent zakłada dalszy rozwój działalności poprzez produkcję i dystrybucję dużej ilości niskobudżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Takie podejście Zarządu Spółki zapewnia minimalizację ryzyka inwestycyjnego związanego z produkcją pojedynczej gry. Strategia rozwoju zostanie zrealizowana poprzez osiągnięcie następujących celów:
I. Zdobycie pozycji lidera w segmencie gier wideo o tematyce gier logicznych;
II. Dywersyfikacja portfolio gier poprzez produkcję i dystrybucję kolejnych produkcji, oraz wydawanie gier obcych - przynajmniej 6-10 tytułów rocznie;
III. Dalszy rozwój zespołów deweloperskich poprzez zwiększanie ilości zespołów i rozbudowę obecnych.
Przyjęta strategia będzie realizowana przez Emitenta w latach 2019-2020. Wszystkie trzy cele strategiczne są przedmiotem obecnej realizacji. Spółka w celu realizacji strategii rozważa wykorzystanie następujących źródeł finansowania:
- środki wypracowane z działalności operacyjnej Spółki,
- środki pozyskane z emisji akcji.
Wybrane dane finansowe Emitenta (w PLN):
|
|
I-III kw. 2019 |
2018 |
2017 |
|
kapitał własny |
1.427.663,08 |
1.482.816,75 |
633.998,95 |
|
zobowiązania i rezerwy na zobowiązania |
62.687,51 |
48.942,90 |
18.841,60 |
|
suma bilansowa |
1.490.350,59 |
1.531.759,65 |
652.840,55 |
|
Przychody - w tym zmiana stanu produktów |
753 611,40 294 120,66 |
541.462,67 322.867,64 |
363.773,70 310.646,49 |
|
wynik netto |
-61 496,17 |
-151.424.20 |
-73.500,05 |
|
przepływy pieniężne netto razem |
-443.163,34 |
459.898,55 |
284.542,02 |
|
środki pieniężne na koniec okresu |
301.277,23 |
744.440,57 |
284,542,02 |
Kapitał zakładowy Emitenta według odpisu z Rejestru Przedsiębiorców wynosi: 210.000 PLN
i dzieli się na 2.100.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,10 PLN każda, w tym:
- 1.113.890 akcji zwykłych na okaziciela serii A;
- 86.110 akcji zwykłych na okaziciela serii B;
- 340.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C;
- 300.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D;
- 62.739 akcji zwykłych na okaziciela serii E;
- 133.836 akcji zwykłych na okaziciela serii F;
- 63.425 akcji zwykłych na okaziciela serii G.
Oferta akcji serii E
Akcje Serii E wyemitowane zostały w trybie art. 431 § 2 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. w trybie subskrypcji prywatnej.
Otwarcie subskrypcji nastąpiło w dniu 17 września 2018 r.
Zakończenie subskrypcji nastąpiło w dniu 8 października 2018 r.
Data przydziału: 8.10.2018 r.
Wielkość emisji: 62.739 szt.
Cena emisyjna: 6,00 zł
Wartość emisji: 376.434 zł
Liczba akcjonariuszy: 5
Środki pozyskane z emisji akcji serii E w kwocie 294.720 zł Emitent przeznaczył na dokończenie obecnych projektów Mech Rage, The Excalibur Defense, Tactical Mind 2, - w kwocie 183.020 zł oraz portowanie na Nintendo SWITCH gier jako wydawca – w kwocie 111.700 zł.
Oferta akcji serii F
Akcje Serii F wyemitowane zostały w trybie art. 431 § 2 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. w trybie subskrypcji prywatnej.
Otwarcie subskrypcji nastąpiło w dniu 10 października 2018 r.
Zakończenie subskrypcji nastąpiło w dniu 26 listopada 2018 r.
Data przydziału: 26.11.2018 r.
Wielkość emisji: 133.836 szt.
Cena emisyjna: 6,00 zł
Wartość emisji: 803.016 zł
Liczba akcjonariuszy: 19
Środki pozyskane z emisji akcji serii F w kwocie 675.522 zł Emitent przeznaczył na portowanie na Nintendo SWITCH gier jako wydawca w kwocie 168.383 zł. Pozostałą część środków Emitent planuje przeznaczyć w okresie późniejszym na portowanie gier na Nintendo SWITCH jako wydawca oraz na dokończenie obecnych projektów gier.
Struktura akcjonariatu:
|
Akcjonariusz |
Liczba posiadanych akcji |
Liczba głosów na WZ |
Udział akcji w kapitale zakładowym % |
Udział w głosach na WZ % |
|
Radosław Mrowiński |
349 425 |
349 425 |
16,64% |
16,64% |
|
Łukasz Mitan |
215 000 |
215 000 |
10,24% |
10,24% |
|
Gaming Factory SA |
201 150 |
201 150 |
9,58% |
9,58% |
|
HBI Ventures sp. z o.o. |
200 000 |
200 000 |
9,52% |
9,52% |
|
QubicGames SA |
150 000 |
150 000 |
7,14% |
7,14% |
|
Pozostali |
984 425 |
984 425 |
46,88% |
46,88% |
|
RAZEM |
2 100 000 |
2 100 000 |
100,00% |
100,00% |
Instrumenty finansowe debiutujące na NewConnect:
- 1.113.890 akcji zwykłych na okaziciela serii A
- 86.110 akcji zwykłych na okaziciela serii B
- 340.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C
- 300.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D
- 62.739 akcji zwykłych na okaziciela serii E
- 133.836 akcji zwykłych na okaziciela serii F
