Relacje z debiutów

Pierwsze notowanie spółki DRAGEUS GAMES S.A. na rynku NewConnect

6

2020-01-17 13:00:39

17 stycznia 2020 r. na parkiecie rynku NewConnec powitaliśmy spółkę DRAGEUS GAMES S.A.

Drageus Games S.A. jest 377. spółką notowaną na NewConnect oraz 2. debiutem na tym rynku w 2020 roku.

Informacje podstawowe

nazwa spółki 

DRAGEUS GAMES S.A.

miejsce siedziby

Warszawa

spółka na NC

377

debiut w 2020

2 na NewConnect 

Sektor

Gry

spółka w sektorze

27

przedmiot działalności

Drageus Games S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na konsolę Nintendo Switch, komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne

subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna)

Oferta prywatna: 62.739 akcji serii E

Oferta prywatna: 133.836 akcji serii F

 

wartość oferty

Oferta prywatna: 1.179.450

cena emisyjna 

Cena emisyjna akcji serii E i F: 6,00 zł 

kurs odniesienia

6,00 zł

 

wartość spółki*

12.600.000 zł

wartość instrumentów wprowadzanych *

12.219.450 zł

%free float (poniżej 5% w akcjach objętych wnioskiem)

46,88 %

wartość free float (w akcjach objętych wnioskiem*)

5.906.550 zł

%free float (poniżej 5% we wszystkich akcjach)

46,88 %

Wartość free float (we wszystkich akcjach)*

5.906.550 zł

Autoryzowany Doradca (wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect)

Kancelaria Adwokacka Kramer i Wspólnicy sp. j.

Autoryzowany Doradca (obowiązki informacyjne po wprowadzeniu do obrotu)

ABISTEMA Kancelaria Doradcza Sp. z o.o.

Animator

Dom Maklerski BDM S.A.

Powiązania z innymi spółkami z NC

QubicGames S.A. (NC) – jeden z trzech założycieli Emitenta, obecnie  akcjonariusz Emitenta posiadający 150.000 akcji stanowiących 7,14 proc. udziału w kapitale zakładowym

*wg kursu odniesienia

Historia i działalność Emitenta

Produkty Emitenta są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych - głównie za pośrednictwem platformy Nintendo Switch, jak również, w mniejszym zakresie, na platformach: Steam, App Store i Google Play, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie.

Do końca listopada 2019 r. Emitent wydał (przeznaczył do sprzedaży) łącznie 15 gier.

Pierwszą grę Emitent wydał jako współproducent wraz z QubicGames S.A, w grudniu 2017 roku i była to „Tactical Mind”. W sierpniu 2018 Emitent zawarł umowę licencyjną z Ultimate Games S.A., na mocy której Ultimate Games S.A. wydała grę o nazwie Mech Rage na platformie Steam. Premiera tej gry miała miejsce w grudniu 2018 r. Oprócz „Mech Rage” w 2018 r. Emitent wydał „Mad Carnage” oraz „Fun Box Party 3”. W I połowie 2019 roku wydano trzy tytuły: w marcu 2019 roku gry „Tardy” oraz „Event Horizon” a następnie w czerwcu 2019 roku grę „Dead Dungeon”. W III kwartale 2019 r. Emitent wydał w lipcu dwie kolejne gry „Sweet Witches” oraz „Swaps and Traps” oraz we wrześniu również dwie kolejne gry „Atomic Heist” oraz „Island Maze”. W ostatnim kwartale 2019 roku, do końca listopada, Emitent wydał kolejne cztery gry: Pixel Gladiator, Spirit Roots, One Person Story oraz Tactical Mind 2. W sierpniu 2018 r. Emitent zawarł umowę licencyjną z Ultimate Games S.A., na mocy której Ultimate Games S.A. wyda grę o nazwie Mech Rage na platformie Steam. Premiera tej gry miała miejsce w grudniu 2018 r. 

 

Emitent posiada 100% udziałów w spółce eHeroes sp. z o.o., którą założył w październiku 2017 r. 

Spółka eHeroes sp. z o.o. w 2018 roku specjalizowała się w projektach „FREE TO PLAY” – gry mobilne, serwery Minecraft. Pierwszy rok obrotowy eHeroes sp. z o.o zakończył się 31.12.2018 r.

 

 

Strategia działalności

W przyjętej strategii rozwoju Emitent zakłada dalszy rozwój działalności poprzez produkcję i dystrybucję dużej ilości niskobudżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Takie podejście Zarządu Spółki zapewnia minimalizację ryzyka inwestycyjnego związanego z produkcją pojedynczej gry. Strategia rozwoju zostanie zrealizowana poprzez osiągnięcie następujących celów: 

I. Zdobycie pozycji lidera w segmencie gier wideo o tematyce gier logicznych; 

II. Dywersyfikacja portfolio gier poprzez produkcję i dystrybucję kolejnych produkcji, oraz wydawanie gier obcych - przynajmniej 6-10 tytułów rocznie; 

III. Dalszy rozwój zespołów deweloperskich poprzez zwiększanie ilości zespołów i rozbudowę obecnych. 

Przyjęta strategia będzie realizowana przez Emitenta w latach 2019-2020. Wszystkie trzy cele strategiczne są przedmiotem obecnej realizacji. Spółka w celu realizacji strategii rozważa wykorzystanie następujących źródeł finansowania: 

  • środki wypracowane z działalności operacyjnej Spółki, 
  • środki pozyskane z emisji akcji. 

 

Wybrane dane finansowe Emitenta (w PLN):

 

I-III kw. 2019

2018

2017

kapitał własny

1.427.663,08

1.482.816,75

633.998,95

zobowiązania i rezerwy na zobowiązania

62.687,51

48.942,90

18.841,60

suma bilansowa

1.490.350,59

1.531.759,65

652.840,55

Przychody

- w tym zmiana stanu produktów

753 611,40

294 120,66

541.462,67

322.867,64

363.773,70

310.646,49

wynik netto 

-61 496,17

-151.424.20

-73.500,05

przepływy pieniężne netto razem

-443.163,34

459.898,55

284.542,02

środki pieniężne na koniec okresu

301.277,23

744.440,57

284,542,02

 

 

Kapitał zakładowy Emitenta według odpisu z Rejestru Przedsiębiorców wynosi: 210.000 PLN
 i dzieli się na 2.100.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,10 PLN każda, w tym:

  • 1.113.890 akcji zwykłych na okaziciela serii A;
  • 86.110 akcji zwykłych na okaziciela serii B;
  • 340.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C;
  • 300.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D;
  • 62.739 akcji zwykłych na okaziciela serii E;
  • 133.836 akcji zwykłych na okaziciela serii F;
  • 63.425 akcji zwykłych na okaziciela serii G.

 

Oferta akcji serii E 

Akcje Serii E wyemitowane zostały w trybie art. 431 § 2 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. w trybie subskrypcji prywatnej

Otwarcie subskrypcji nastąpiło w dniu 17 września 2018 r. 

Zakończenie subskrypcji nastąpiło w dniu 8 października 2018 r.

Data przydziału: 8.10.2018 r.

Wielkość emisji: 62.739 szt.

Cena emisyjna: 6,00 zł

Wartość emisji: 376.434 zł

Liczba akcjonariuszy: 5

Środki pozyskane z emisji akcji serii E w kwocie 294.720 zł Emitent przeznaczył na dokończenie obecnych projektów Mech Rage, The Excalibur Defense, Tactical Mind 2, - w kwocie 183.020 zł oraz portowanie na Nintendo SWITCH gier jako wydawca – w kwocie 111.700 zł.

 

Oferta akcji serii F 

Akcje Serii F wyemitowane zostały w trybie art. 431 § 2 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. w trybie subskrypcji prywatnej

Otwarcie subskrypcji nastąpiło w dniu 10 października 2018 r. 

Zakończenie subskrypcji nastąpiło w dniu 26 listopada 2018 r.

Data przydziału: 26.11.2018 r.

Wielkość emisji: 133.836 szt.

Cena emisyjna: 6,00 zł

Wartość emisji: 803.016 zł

Liczba akcjonariuszy: 19

 

Środki pozyskane z emisji akcji serii F w kwocie 675.522 zł Emitent przeznaczył na portowanie na Nintendo SWITCH gier jako wydawca w kwocie 168.383 zł. Pozostałą część środków Emitent planuje przeznaczyć w okresie późniejszym na portowanie gier na Nintendo SWITCH jako wydawca oraz na dokończenie obecnych projektów gier.

 

Struktura akcjonariatu:

Akcjonariusz 

Liczba posiadanych akcji

Liczba głosów na WZ 

Udział akcji w kapitale zakładowym %

Udział  w głosach na WZ %

Radosław Mrowiński

349 425

349 425

16,64%

16,64%

Łukasz Mitan

215 000

215 000

10,24%

10,24%

Gaming Factory SA

201 150

201 150

9,58%

9,58%

HBI Ventures sp. z o.o.

200 000

200 000

9,52%

9,52%

QubicGames SA

150 000

150 000

7,14%

7,14%

Pozostali

984 425

984 425

46,88%

46,88%

RAZEM

2 100 000

2 100 000

100,00%

100,00%

 

Instrumenty finansowe debiutujące na NewConnect:

  • 1.113.890 akcji zwykłych na okaziciela serii A
  • 86.110 akcji zwykłych na okaziciela serii B
  • 340.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C
  • 300.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D
  • 62.739 akcji zwykłych na okaziciela serii E
  • 133.836 akcji zwykłych na okaziciela serii F

Galeria