Relacje z debiutów

Pierwsze notowanie IMMERSION GAMES S.A. na rynku NewConnect

4

2021-09-13 13:14:42

13 września 2021 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka IMMERSION GAMES S.A.

IMMERSION GAMES S.A. jest 370. spółką notowaną na NewConnect oraz 21. debiutem na tym rynku w 2021 roku. 

  Transmisja z debiutu -  13 września 2021

 

Informacje podstawowe

nazwa spółki 

IMMERSION GAMES S.A.

 

ticker, nazwa skrócona

„IMG”, „IMMGAMES”

 

miejsce siedziby

Warszawa 

 

przedmiot działalności

Przedmiotem działalności Emitenta jest produkcja i sprzedaż gier, w szczególności w technologii VR, ale również AR i PC. 

 

debiut na NC w 2021

21

 

spółka na NC

370.

 

sektor

Gry

 

Spółka w sektorze

53

 

oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna)

Oferta publiczna: 420.000 akcji serii D

 

wartość oferty

Wartość oferty akcji serii D: 2.520.000 zł

 

cena emisyjna/sprzedaży

Cena emisyjna akcji serii D: 6,00 zł

 

Kurs odniesienia 

6,00 zł 

 

wartość spółki

19.230.000 zł 

 

wartość instrumentów wprowadzanych

3.120.000 zł 

% free float (poniżej 5% w akcjach objętych wnioskiem)

80,77%

wartość  ww. free float

2.520.000 zł

 

% free float (poniżej 5% we wszystkich akcjach)

19,30%

wartość ww. free float 

3.711.000 zł

 

Autoryzowany Doradca

NAVIGATOR CAPITAL S.A.

 

 

*wartość liczona na podstawie ceny emisyjnej akcji serii D, tj. 6,00 zł za akcję.

 

Historia i działalność Emitenta 

Immersion Games S.A. została zawiązana w dniu 12 czerwca 2017 r. pod nazwą Gersemi S.A. 

W dniu 15 października 2020 r. doszło do zawarcia umowy sprzedaży praw własności intelektualnej należących do Immersion Sp. z o.o., które nabył Emitent. Do momentu zawarcia umowy sprzedaży praw własności intelektualnej, Emitent nie prowadził bieżącej działalności gospodarczej. 

Przedmiot działalności 

Przedmiotem działalności Emitenta jest produkcja i sprzedaż gier, w szczególności w technologii VR, ale również AR i PC. Celem Spółki jest produkcja od 2 do 3 gier rocznie w przedziale budżetowym od 0,5 mln do 1,5 mln zł. Produkcje te kierowane mają być na wszelkie dostępne platformy VR, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus Quest Store oraz Steam. Gry Emitenta mają być projektowane w taki sposób, aby możliwe było sprzedawanie do nich dodatkowych zawartości np. nowych przygód w grze „Extreme Escape” lub nowych trybów gry w „Disc Ninja”. Wspomniane dodatki mają być kupowane bezpośrednio z poziomu podstawowej wersji gry. Produkcje Spółki powstają na bazie własnych IP lub ewentualnie IP realizowanych we współpracy ze znanymi markami, do których dzięki szerokiemu portfolio klientów i partnerów Spółka posiada dostęp. 

W dniu 15 października 2020 r. Emitent nabył od spółki Immersion sp. o.o. (na datę transakcji podmiot niepowiązany kapitałowo ze Spółką) prawa własności intelektualnej, w tym szczególności autorskie prawa majątkowe do określonych w umowie 9 gier wideo (w tym 3 gier wydanych już i dostępnych w wersji PC na platformie STEAM) oraz 1 aplikacji. W zamian za przeniesienie praw i obowiązków do gier Emitent zobowiązał się zapłacić Immersion sp. z o.o. kwotę 3.716.000,00 zł netto + VAT. Zakup praw własności intelektualnej do w/w 10 produktów (dziewięciu gier i jednej aplikacji) Emitent sfinansował z emisji Akcji serii B oraz emisji Akcji serii C w ramach, których pozyskał łącznie 4.463.200,00 zł. 

Jednocześnie należy podkreślić, iż emisja akcji serii B została skierowana w całości do Immersion sp. z o.o., która w zamian za wkłady pieniężne w wysokości 2.600.000,00 zł objęła 2.000.000 nowych akcji serii B jednocześnie stając się podmiotem dominującym w strukturze właścicielskiej Emitenta. Koncepcja całego zabiegu miała na celu wydzielenie ze spółki Immersion sp. z o.o. obszaru działalności skupiającego się wyłącznie na produkcji gier VR do nowej spółki celowej w funkcjonującej w ramach grupy kapitałowej.

Do końca II kwartału 2021 r. Emitent nie odnotował jeszcze przychodów ze sprzedaży ze zrealizowanych i wydanych przez siebie gier. Oczekuje się, że pierwsze przychody ze sprzedaży gier Emitenta zostaną zrealizowane wykazane w III kwartale 2021 r. wraz z premierą gry „Disc Ninja”, która miała miejsce w dniu 5 sierpnia 2021 r.

  

Wybrane dane finansowe Emitenta (w PLN):

 

IIQ2021

2020

2019

Przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi

842.874,67

4.055.740,40

0,00

Zmiana stanu produktów 

815.319,67

3.914.578,58

0,00

Wynik netto

-405.745,23

-237.508,17

-1.419,23

Kapitał własny

6.316.697,87

6.643.543,10

96.589,27 

Zobowiązania długoterminowe 

0,00

0,00

0,00

Zobowiązania krótkoterminowe

170.000,89

978.855,91

0,00

Suma bilansowa

6.493.772,66

7.720.845,91

96.989,27

Przepływy pieniężne netto razem 

1.290.936,70

323.372,45

-1.649,23

Środki pieniężne na koniec okresu

1.635.918,42

344.981,72

21.609,27

  

Struktura akcjonariatu Emitenta:  

Akcjonariusz

Liczba akcji

Udział w kapitale

Liczba głosów

Udział w głosach

Immersion sp. z o.o.

1.875.000 B 

58,50% 

1.875.000 

58,50% 

Dawid Sukacz*

 

 

Bartosz Rosłoński**

Michał Jarecki***

711.500, w tym: 100.000 A

611.500 C 

68.750

56.250

22,20%

 

 

2,15%

1,76%

711.500 

 

 

68.750

56.250

22,20%

 

 

2,15%

1,76%

Pozostali 

493.500, w tym: 

73.500 C

420.000 D

15,40% 

 

493.500 

15,40% 

Suma 

3.205.000 

100,00% 

3.205.000

100,00% 

 

*Członek Rady Nadzorczej

**Prezes Zarządu Spółki 

***Członek Zarządu Spółki 

W alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect notowane będą akcje serii A oraz D w liczbie 520.000, które stanowią 16,23% akcji wyemitowanych przez Spółkę.

Galeria