Relacje z debiutów
Pierwsze notowanie BRIDGE SOLUTIONS HUB S.A. na rynku NewConnect
6
22 grudnia 2022 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Bridge Solutions Hub S.A.
Bridge Solutions Hub S.A. jest 379. spółką notowaną na NewConnect oraz 16. debiutem na tym rynku w 2022 roku.
Informacje podstawowe
|
nazwa spółki |
Bridge Solutions Hub S.A. |
|
ticker/nazwa skrócona |
BSH/BSH |
|
adres www |
https://bshub.pl/ |
|
miejsce siedziby |
Warszawa |
|
przedmiot działalności |
Bridge Solutions Hub S.A. jest spółką technologiczno-marketingową. Podstawowymi elementami modelu biznesowego są:
|
|
debiut na NC w 2022 |
16 |
|
spółka na NC |
379 |
|
sektor |
Reklama i marketing |
|
Spółka w sektorze |
4. |
|
oferta/sprzedaż * |
Oferta publiczna 91.529 akcji serii B |
|
wartość oferty/sprzedaży* |
Wartość oferty akcji serii B: 910.529,00 zł |
|
cena emisyjna/sprzedaży* |
Cena sprzedaży akcji serii B: 10,00 zł |
|
wartość spółki** |
15.965.290,00 zł |
|
wartość instrumentów wprowadzanych** |
15.965.290,00 zł |
|
% free float (poniżej 5% w akcjach objętych wnioskiem) |
18,57% |
|
wartość ww. free float** |
2.963.790,00 zł
|
|
% free float (poniżej 5% we wszystkich akcjach) |
18,57% |
|
wartość ww. free float** |
2.963.790,00 zł
|
|
liczba akcjonariuszy (akcje objęte wnioskiem) |
84 (79 niepowiązanych) |
|
Autoryzowany Doradca |
Prosper Capital Dom Maklerski S.A. |
|
Powiązania z innymi spółkami z NC/GR |
- |
* wartość liczona na podstawie ceny emisyjnej akcji serii B wynoszącej 10,00 zł; proponowany przez AD oraz AR kurs odniesienia na I dzień notowania akcji odpowiada ww. cenie emisyjnej akcji serii B
Historia i działalność Emitenta
Historia Bridge Solutions Hub S.A. rozpoczęła się w 2010 r., kiedy to powstał dom mediowy Bridge Media sp. z o.o. Przez ponad 10 lat spółka przeprowadziła setki kampanii mediowych dla szerokiej palety klientów na różnych platformach, takich jak m.in. CH Riviera, CH Serenada, CH Karolinka, CH Morena, IKEA, Robyg, Carrefour, Ronson.
Podstawową działalnością spółki była działalność mediowo-marketingowa obejmująca:
- Outdoor - zakup, wynajem powierzchni reklamowych, jak również wszystkie prace związane z obsługą kampanii marketingowych na tychże nośnikach,
- Media - usługi związane z kompleksową realizacją kampanii mediowych/reklamowych w następujących kanałach: telewizja, radio, prasa, internet (digital, GoogleAds, aplikacje, FacebookAds), mobile, prowadzenie kont w mediach społecznościowych oraz kompleksowa usługa Performance Marketing w sieci internetowej dla klientów zewnętrznych;
Spółka w dokumencie informacyjnym wskazała, że akcjonariusze Emitenta, dostrzegając zmiany zachodzące na rynku nowych technologii oraz w obszarze digital/e-commerce, postanowili stworzyć aplikację Wpadaj.pl oraz zwiększyć nacisk na usługi online marketingu oraz inwestycje w nowe rozwiązania technologiczne, które wpisują się w megatrend eCommerce.
W przyszłych okresach Zarząd zamierza intensywnie pracować nad przychodami z aplikacji Wpadaj.pl oraz usług software house’u tak by zdywersyfikować źródła przychodu Spółki.
W przypadku Wpadaj.pl działania mają być przede wszystkim nakierowane na: wzrost zasięgu aplikacji (reklamy online SEM/SEO/social media, dalszy rozwój działu Call Center/Customer Service, promocje oraz nowe funkcjonalności dodające wartość użytkownikom, poszukiwanie partnerów branżowych, rozwój aplikacji na nowe branże).
W przypadku rozwoju usług software house działania mają polegać przede wszystkim na dostarczaniu usług typu software house ze specjalizacją w tworzeniu dedykowanego oprogramowania na potrzeby nowoczesnego biznesu. W ramach oferty IT wchodzą następujące obszary: IT development, refinement, project management, IT architecture, testowanie (manualne i automatyczne), quality assurance, UX/ UI design, analityka ruchu w sieci oraz analityka biznesowa.
Wybrane dane finansowe Emitenta (w PLN):
|
|
30.09.2022 |
31.12.2021 |
31.12.2020 |
|
Kapitał własny |
4 048 330,57 |
4 303 992,80 |
4 022 921,68 |
|
Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania |
981 530,08 |
848 701,17 |
1 069 012,37 |
|
Suma bilansowa |
5 029 860,65 |
5 152 693,97 |
5 091 934,05 |
|
Przychody netto ze sprzedaży |
2 972 602,37
|
3 996 534,68 |
4 948 352,78 |
|
Wynik netto |
(255 662,23) |
(398 490,49) |
533 056,81 |
|
Przepływy pieniężne netto razem |
(89 645,20)
|
1 254 825,18 |
451 922,27 |
|
Środki pieniężne na koniec okresu |
1 811 892,45 |
1 811 892,45 |
557 067,27 |
91 529 akcji serii B – oferta publiczna
Oferta publiczna Akcji Serii B rozpoczęła się 7.06.2021 r. i zakończyła się 3.08.2021 r.
Akcje Serii B zostały objęte przez 78 podmiotów.
Cena emisyjna akcji wyniosła 10,00 PLN.
Wartość oferty: 910.529,00 PLN
Struktura akcjonariatu
|
Akcjonariusz |
liczba akcji i głosów na WZ
|
udział w kapitale zakładowym i głosach na WZ
|
|
Vithea sp. z o.o.
|
597 150
|
37,40%
|
|
Violeta Sowa-Łaszkiewicz
|
331 250
|
20,75%
|
|
Fabian Żwirko
|
225 750
|
14,14%
|
|
Paweł Cylkowski
|
146 000
|
9,14%
|
|
pozostali
|
296 379
|
18,56%
|
|
|
1 596 529
|
100,00%
|
Instrumenty finansowe debiutujące na NewConnect: 1 596 529 akcji, w tym: 1 505 000 akcji serii A oraz 91 529 akcji serii B,
